Spelregels

Hier word het spel gespeeld
Plaats reactie
Spelleiding
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-07-2013 20:17

Spelregels

Bericht door Spelleiding » 15-07-2013 21:17

Hier staan een aantal regels om het spel leuk te houden:

- Je rol delen (burger/weerwolf/ziener etc.) met anderen in het spel is verboden tenzij duidelijk anders is aangegeven. Hinten naar je rol mag indien je het niet te duidelijk maakt, de spelleider mag posts van mensen aanpassen als hij/zij vind dat de hint te duidelijk is.

- Buiten het forum om overleggen over het spel met anderen is verboden (whatsapp etc). Ook mag je geen contact met elkaar zoeken via PM (private message).

- Stemmen worden doorgegeven via PM aan de spelleiding. In de titel zet je de speldag en op wie je stemt.
(voorbeeld= speldag 1: stem op Heleen)

- Niet stemmen is een stem op jezelf, als je 3x niet stemt wordt je uit het spel gehaald.

- Je kracht kan je inzetten door middel van een PM aan de spelleiding. Hierin zet je wat je met je kracht wilt doen en indien nodig om wie het gaat.

- Zet boven de PM altijd een onderwerp waar het om gaat.

- De spelleiding geeft aan of er een overtreding gemaakt is van de regels of niet, zolang hij/zij er niets van zegt kun je er dus van uit gaan dat het bij het spel hoort.

- Indien je niks in het speltopic post verlies je het recht om je stem uit te brengen. Dit tenzij er van te voren is aangegeven dat er afwezigheid van een van de spelers is.


Spelleiding
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-07-2013 20:17

Bericht door Spelleiding » 31-07-2013 21:04

Ik vind het jammer dat nog niet iedereen zich gemeld heeft en actief mee doet met het spel en verhaal. Daarom heb ik er deze keer voor gekozen voor de dood van een niet actieve speler tegenover dat van een actieve speler. Ik heb amy geprobeerd via whatsapp en facebook te bereiken maar hier heb ik geen reactie op gehad. De rest heb ik wel gesproken en gevraagd zich op het forum te laten horen al heeft dat ook nog niet echt effect gehad.

Vanaf nu zal ik het spel niet meer op deze manier helpen en gaat het echt op de stemmen van burgers en wolven. Dus als er niet (op tijd) gestemd wordt kan dit nog weleens in het nadeel gaan werken van een van de partijen.

Als het spel te snel gaat (in de zin van de hoeveelheid tijd tot een deadline) of op een andere manier niet goed werkt hoor ik het graag dan kan ik proberen er wat aan te veranderen.

Plaats reactie