Speldag 3: Niets is wat het lijkt...

Hier word het spel gespeeld
Plaats reactie
Spelleiding
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-07-2013 20:17

Speldag 3: Niets is wat het lijkt...

Bericht door Spelleiding » 07-08-2013 22:28

Afbeelding

Weer is er vannacht een verschrikkelijke moord gepleegd. Deze keer was de onschuldige Myrthe het slachtoffer van de wolven. Het aantal Mambo'ers wordt snel minder en het is belangrijk dat er nu toch een dader gevonden wordt.

Jullie volgende deadline is Zondag 22.00.

Voor die tijd ontvang ik graag weer jullie stemmen voor de lynch in een pm aan het spelleiding account.


Marielle
Berichten: 12
Lid geworden op: 21-07-2013 14:33

Bericht door Marielle » 08-08-2013 21:43

AW RIP Myrthe, we zullen je missen...hoop dat je een beetje kunt begrijpen waarom je vastgebonden hebt gezeten

Marielle
Berichten: 12
Lid geworden op: 21-07-2013 14:33

Bericht door Marielle » 08-08-2013 21:45

@ Rene, redenering was dat carla blanco stemde, en niet actief was op het forum... als de mensen die wel actief leuk meedoen met het spel overblijven houden we een spel :P

Nicole
Berichten: 23
Lid geworden op: 16-07-2013 22:44

Bericht door Nicole » 08-08-2013 21:59

Rust in vrede Myrthe, bevrijd van je touwen maar het heeft niet meer mogen baten. Hoe ver staat het met de vallen?

Snap trouwens wel dat Carla niet meer zo spraakzaam was, nadat ze die wilde bessen had gegeten. Die zijn schijnbaar niet zo goed gevallen, zodat ze wat tijd nodig had om beter te worden (lees: reisleider in Kroatië te spelen). In die omstandigheden zou ik ook niet zo spraakzaam zijn. Daarvoor was ze dat op zich wel.

rene_heerema
Berichten: 33
Lid geworden op: 16-07-2013 23:34

Bericht door rene_heerema » 08-08-2013 23:15

Nooooooooooooo!

Ik vermoedde al dat ze onschuldig was... maar ik was niet de enige.

Misschien moeten we eens ophouden met onze eigen mambo'ers uitmoorden,
dan maken we nog een kans..

De duidelijke hints komen maar niet naar voren, iets in de zin van 'volgens mij doet persoon X wel heul verdacht', maar dat is op zich wel begrijpelijk.

Misschien valt er nog info te halen uit het stemgedrag van de groep?

Coen
Berichten: 13
Lid geworden op: 23-07-2013 13:31

Bericht door Coen » 09-08-2013 19:58

shiiittt, weer een burger minder! Al houd ik niet van de verdachtmakingen van haar deze moord is er 1 te veel!

De vallen zijn gezet nicole echter is de winst voorlopig nog weinig.
Al is zijn er wel een paar blonde haren aangetroffen in de bomen....

Hugo
Berichten: 13
Lid geworden op: 17-07-2013 16:17

Bericht door Hugo » 11-08-2013 14:00

Weer blonde haren... volgens mij heb ik wat gemist eerder... ik denk dat we moeten stoppen met mensen vermoorden zo lijkt het twee keer zo snel te gaan met onschuldigen... al klinkt wachten tot ik afgeslacht word ook niet zo'n fijn vooruitzicht

Spelleiding
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-07-2013 20:17

Bericht door Spelleiding » 11-08-2013 22:55

Beste spelers, voordat we verder gaan met het spel en de lynch eerst een mededeling:
Ik ben een beetje teleurgesteld in de activiteit van sommige spelers. Het is inderdaad heel wat anders om het spel zo te spelen dan in het echt. Maar juist bij de forum variant heb je actieve mensen nodig die in het speltopic posten. Omdat je de lichaamstaal mist die je in het echt wel hebt moet je verdenkingen uit woorden en acties gaan halen. Bij gebrek hieraan ligt het hele spel stil.

Ik heb daarom besloten in te grijpen. Doordat ik een aantal spelers gevraagd heb op het forum te kijken is er wel gestemd, er is door deze spelers alleen nooit wat in het speltopic gepost. Daarom heb ik vandaag op de groepsapp gezegd dat de stemmen alleen tellen als er ook in het speltopic gepost werd. Dit laatste is niet gedaan en hoewel ik het erg jammer vind om te doen, haal ik Stef en Nina uit het spel. Omdat 2 spelers uit het spel halen op dit punt het wel erg lastig maakt voor het spelverloop heb ik een vervanger gevonden voor 1 van de 2.

Deze vervanger is Pascal en hij speelt onder de naam PJV. Hij krijg van mij zijn rol en zal meedoen alsof hij hier al de hele tijd is. Zo niet dan krijgt hij ruzie met mij :P

Vanwege de inactiviteit deze speldag is deze nu ook afgelopen. Er zal geen moord plaatsvinden vannacht en er wordt gestart met een nieuwe speldag. Jullie kunnen vannacht dus gerust slapen :).

Plaats reactie