Speldag 5: Alles of niets?

Hier word het spel gespeeld
Plaats reactie
Spelleiding
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-07-2013 20:17

Speldag 5: Alles of niets?

Bericht door Spelleiding » 17-08-2013 12:55

Afbeelding

Mambo'ers jullie hebben mazzel er is geen moord gepleegd en jullie hebben al een wolf vermoord. Blijft deze mazzel met jullie en zal deze dag de uitslag geven?

We zullen het zien de deadline is: maandag 22.00

Succes!


rene_heerema
Berichten: 33
Lid geworden op: 16-07-2013 23:34

Bericht door rene_heerema » 19-08-2013 14:47

Oh my ik zie dat het niet goed gaat als de reisleider even niet oplet.

Was uiteraard druk bezig met het villen en klaarmaken van de geit,
zodat we iig wat anders te eten hebben, alvast eet smakelijk!

Maar eerst.. OP APPÈL LUIE DONDERS!!!

Van iedereen verwacht ik een verslag van alle verdachte activiteiten,
zodat we gezamelijk kunnen besluiten waar de weerwolf dreiging vandaan zou kunnen komen.

Het is inmiddels een kwestie van overleven geworden,
dus laten we onze survival skills goed benutten!

Hugo
Berichten: 13
Lid geworden op: 17-07-2013 16:17

Bericht door Hugo » 19-08-2013 17:54

De biervoorraad slinkt snel... gelukkig is er nu een verrader minder die drinkt van onze voorraad en kunnen we nog wel even vooruit vanavond blijkbaar weer een lynch ik denk namelijk dat de problemen de wereld (of in dit geval het eiland) nog niet uit zijn

Nicole
Berichten: 23
Lid geworden op: 16-07-2013 22:44

Bericht door Nicole » 19-08-2013 19:20

Kunnen we geen poging wagen om de kayaks te repareren? Een terugkeer naar de bewoonde wereld voelt nog altijd wel veilig, ik vind het maar niets die moorden hier op het eiland. Hier is het allemaal begonnen en wie weet waar het moet eindigen.

rene_heerema
Berichten: 33
Lid geworden op: 16-07-2013 23:34

Bericht door rene_heerema » 19-08-2013 21:19

Ik vermoed zelf ook dat onze problemen nog niet voorbij zijn.
Weet niet of het verstandig is om te vluchten als we daarmee een of meerdere weerwolven de bewoonde wereld in helpen.

De stemronde zal wel weer zwaar zijn deze keer, we zijn al met zo weinig!

Nicole
Berichten: 23
Lid geworden op: 16-07-2013 22:44

Bericht door Nicole » 19-08-2013 21:34

We weten weinig van deze weerwolven inderdaad, of het zich verspreiden kan of niet. Dus misschien heb je daar wel gelijk in. Het enige voordeel van ons geringe aantal is dat de kans dat we een weerwolf te pakken krijgen tenminste steeds groter wordt.

Spelleiding
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-07-2013 20:17

Bericht door Spelleiding » 20-08-2013 14:50

Ondanks het feit dat er geen dode was gevallen vannacht was iedereen het erover eens dat er wel gestemd moest worden. Er was namelijk wel een poging geweest en iedereen was er klaar mee. Ze moesten en zouden de boosdoener vinden en onschadelijk maken.

Iedereen liep gewapend met zijn stemkaartje naar de reisleider die ze weer aan nam en gewichtig begon voor te lezen.

Stemmen:
Mariëlle -> Marielle
René -> Hugo
Nicole -> Hugo
Hugo -> Hugo
Pascal -> Pascal

Hugo 3x
Marielle 1x
Pascal 1x

"De meerderheid is voor Hugo dus helaas het is met je gedaan. Sorry man maar zelfs degene die op het bier past kunnen we niet meer vertrouwen."

Hugo keek benauwd naar zijn mede Mambo'ers. "Jongens jullie maken echt een fout. Ik ben het niet!"

"Tja tot nu toe hebben genoeg mensen dat gezegd en daarvan bleek een groot gedeelte wel goed te zijn :S misschien moeten we het toch niet doen.." Even werd er door de groep getwijfeld maar ja als ze niks deden kon het moorden ook gewoon doorgaan en dat wilden ze ook niet. Zoals de reisleider al had gezegd ze moesten toch echt wat doen!

Iedereen pakte een bierflesje en door het bier wat hem zo dierbaar was kwam ook Hugo aan zijn eind.

Hugo was:
Mambo’er
Je bent een avontuurlijk mambo’er, maar afgezien van veel sportiviteit en doorzettingsvermogen heb je helaas geen speciale gaven. Samen met de andere echte mambo’ers kan je het spel winnen door de weerwolven uit te schakelen.

Succes!


Hugo je mag nog een afscheidsbericht naar me pm'en maar dan is het spel voor jou ook afgelopen.

Helaas was het ook deze keer een onschuldige. Wordt het vannacht alles of niets? De ochtend zal het vertellen.


Afbeelding

Spelleiding
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-07-2013 20:17

Bericht door Spelleiding » 21-08-2013 23:47

Afscheidsbericht Hugo
Hugo schreef:Hey wie dit ook leest,

Als je dit leest ben ik waarschijnlijk opengereten door de weerwolven, of hebben ze op een andere manier ervoor gezorgd dat ik niet meer adem... ik wil iedereen de tip geven op het stemgedrag aangezien ze niet alleen 's nachts mensen eruit willen werken...

ook wil ik graag verbrand worden... zorg goed voor het bier...


Hugo

Nicole
Berichten: 23
Lid geworden op: 16-07-2013 22:44

Bericht door Nicole » 25-08-2013 21:38

*Nicole keek toe terwijl het langzaam donkerder en donkerder werd. Het beeld van weer een onschuldige Mambo-er die de nacht niet zou halen stond haar nog steeds vers op het netvlies. De eerste keer dat zij echt een foute keuze had gemaakt. Onwillekeurig huiverde ze*.

Zullen we maar gaan slapen, er is niets meer wat we vannacht kunnen doen. Ik wil wil de eerste wacht wel nemen, ik denk toch niet ik direct in kan slapen na wat er vandaag is gebeurd.

rene_heerema
Berichten: 33
Lid geworden op: 16-07-2013 23:34

Bericht door rene_heerema » 05-09-2013 19:19

*gaaaaap*

Slapen wil niet echt lukken..

Wie doet er mee met Boonanza?

Mocht dit mijn laatste nacht worden lust ik iig wel een biertje :)

*Plop* Proost! Op allen die het niet gered hebben!

Plaats reactie